Site Network: Personal | My Community | Purpose | Shabname

 

روز نوشتهای یک اتئیست تبعیدی در مورد :جامعه، نقد دین ، اسطوره ، روزانه ها، خبر، تاریخ

یاران گرامی نخست به خاطر تاخیر در بروز رسانی تارنگار پوزش میخواهم .

به هر روی برای اینکه جبران کرده باشم تلاش بر آن داشتم تا با دستی پر وبلاگ را بروز کنم از اینرو در بخش کتابخانه وبلاگ که از کانون خرافه زدایی شعوبیه قابل دسترسی است 10 کتاب با عنوان های زیر را قرار داده ام ، به امید آنکه توانسته باشم گامی کوچک در راه آگاه نمودن مردم برداشته باشم.

1- تولدی دیگر نوشته شجا الدین شفا

2- 23 سال نوشته علی دشتی

3- اسلام شناسی نوشته علی میرفطروس

4- هنر استدلال نوشته دیوی کلی

5- ریشه های قرآن نوشته کلیر تیسدال

6- تشیع نوشته دکتر ملازاده

7- پژوهشی در زندگی علی نماد شیعه گری نوشته ستار سلیمی

8- قرآن نوشته ای به سبک پارسی نوشته سیاوش اوستا

9- زندگانی من نوشته احمد کسروی

10- آذری زبان باستان نوشته احمد کسروی

لازم به ذکر است که کتابهای احمد کسروی در بخش ویژه خود قرار داده شده است. همچنین من نیاز به یاری یک هم اندیش و هم قلم دارم تا در نوشتن جستارهای تارنگار مرا یاری رساند اگر خواهان هستید با من تماس بگیرید.

|

posted by شارمین مهرآذر @ ۱۱:۱۵ قبل‌ازظهر,