Site Network: Personal | My Community | Purpose | Shabname

 

روز نوشتهای یک اتئیست تبعیدی در مورد :جامعه، نقد دین ، اسطوره ، روزانه ها، خبر، تاریخ



این سفلگان وطن فروش


همیشه گستاخی میهن فروشان و سکوت مردم دلیل مرگ این سرزمین بوده است. نادانی، نا آگاهی و البته از همه مهمتر حفظ منافع شخصی آغایان ، سرزمین مان را دچار تندبادهای مهلکی کرده است . اگر از سهم ایرانی برای دریافت غنایم از عراق ، جابجایی مرزها ، حقوق ایران بر سه جزیره خلیج همیشه پارس بگذریم ، در حالی که نیک میدانیم این کار جز از هرزگان وطن فروشی چون آخوند و ملا بر نمی آید ! ناگفتنی نیست که باید دریای مازندران را بر لیست بلند بالای افتخارات این کهنه جامگان بیافزاییم .

اگر درست بخاطرم بیاید آقامحمد خان بود که فرمودند(!) : «اگر قرار است مشتی آبشور خاطر دوستانمان را مکدر نماید ، ببخشید آن یک مشت آب را.»

تفاوتش در این است که دیروز آقامحمد خان کشور را به طوفان نابودی سپرد و امروز آقامحمودخانها و آقا سید علی ها ، تفاوت در نامهاست وگرنه جهالتها همان شیوه قدیم خود را می پیماید، گویی مردم این دیار روزه مرگ و سکوت گرفته اند ، دمی بر نمی آید، کسی سخنی نمیگوید در دیار مردگان زندگان را جای نیست.

آنانکه اندر ره عقل می کوشند......... هیهات که جمله گاو نر می دوشند

آن به که لباسی ابلهی در پوشند.... که این تره هم به عقل می نفروشند

براستی دستم بر قلم نمیرود نمیدانم این مبلغان دین و ریا چه بر سر دارند ، چگونه می اندیشند آخر ددمنشی تا به کجا؟

امروز فکر و ذکر پوسیده این سفلگان را انرژی هسته ای گرفته است به گمان خود اگر این یک مشت آب شور را مهریه روسیه بکنند ، به هدفشان که همان حق وتو است خواهند رسید ، کاش چند برگی از تاریخ خود نوشته خود را میخواندند تا نیکتر پی به دغل کاریهای روسها چه از نوعی تزاری و چه از نوع امروزیش ببرند. نمیدانم راهکار چیست و چگونه است اما نیک میدانم سکوت ما دلیل مرگ ماست .....

*آنچه هر ایرانی باید بداند.

*نمایندگان هم بدرد آمده اند!

*اعلامیه کمیته نجات : امکان امضای قرارداد دوم ترکمان چای در مورد دريای کاسپين

*باجگیری پوتین و باج دهی رژیم ضد ایرانی

هزار رحمت بر خاندان ایلچی ، رویشان سفید باد !

|

posted by شارمین مهرآذر @ ۱:۳۹ بعدازظهر,